Nincs bejelentkezve
Kosara üres

Vásárlási és szállítási feltételek

 

 

Vásárlási és szállítási feltételek

 

 

 

A vállalkozásunk fõ profilja a cégellátás. Mivel a cégellátást kiszállítással végezzük, bolthelységet nem tartunk fenn, raktárunkban értékesítést nem folytatunk. Kiszolgálunk magánvásárlókat is, abban az esetben, ha elfogadják az Általános Szerzõdési Feltételeinket és a Vásárlási Feltételeinket.

 

 

 

 

 

KISZÁLLÍTÁS

 

 

 

Budapesti kiszállítás

 

 

 

Bruttó 15.000 forint feletti megrendelés esetén a szállítás díjtalan.

 

  

 

  Bruttó 15.000 forint alatti rendelés esetén bruttó 1.500 Forint

 

 szállítási díjat számítunk fel.

 

 

 

Szállítási határidõ: 15 óráig leadott rendeléseket másnap (következő munkanap) szállítjuk.

 

Az éves statisztikánkban átlagosan 100 rendelésbõl 97 -et kiszállítottunk másnap, a maradék 3% ami esetleges logisztikai problémák (miatt: pl. több utca lezárása, nem várt csúcsforgalom, karambol, műszaki hiba ) miatt késik,a következõ munkanap 14-óráig kiszállításra került.

 

Elõnye: A szállítást saját logisztikánkkal oldjuk meg Budapest és vonzáskörzetén belül, így alkalom nyílik a termék tételes átnézésére, helyére pakolására, készpénz átvételre, vissza áruzásra, terméktanácsadásra, termékminta küldésre.

 

 

 

Azon Budapest környéki települések ahová saját logisztikával szállítunk: Budakeszi, Budaörs, Törökbálint, Diósd, Érd,Tárnok, Dunakeszi, Üröm, Budakalász, Biatorbágy, Százhalombatta, Halásztelek, Szigetszentmiklós, Gyál,Vecsés, Alsónémedi, Ecser, Maglód, Pécel,Nagytarcsa, Kistarcsa, Csömör, Mogyoród, Fót, Solymár, Páty,

 

 

 

 

 

Bruttó 25.000 forint feletti megrendelés esetén a szállítás díjtalan.

 

  

 

  Bruttó 25.000 forint alatti rendelés esetén bruttó 1.500 Forint

 

 szállítási díjat számítunk fel.

 

 

 

 

 

Vidéki (Budapesten kívüli) szállítás: 

 

 

   

 

Szállítási határidõ: 15 óráig leadott rendeléseket 2-5 munkanap szállítási határidõvel vállaljuk.

 

Elõnye: szerzõdéskötéssel, vagy egyedi megállapodással látjunk el irodaszerrel vidéki vásárlóinkat. Eseti megbízás alapján csak a fenti díjazásért. Folyamatos irodaszer ellátás esetén egyedi kedvezményes díjat kalkulálunk. Kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat. Telefonszám: 06-1 361-9395

 

Hátránya: Futár szolgálattal szállítunk, ezért kizárólag olyan cégekkel tudunk szerzõdni, melyekkel átutalási fizetési módban (lásd fizetési feltételeket) megállapodtunk meg.

 

 

 

Express irodaszer futár - kiszállítás:

 

 

 

DíjazásAz irodafutár átlagosan nettó 5.500 Forint (bruttó 6.985 Ft) áron kérhetõ, az áru súlyától és a szállítási címtõl függõen (belváros vagy külsõ kerület). Budapestre és vonzáskörzetére tudjuk a szolgáltatást nyújtani, ügyfélszolgálattal történõ telefonos egyeztetés után!

 

Szállítási határidõ: 3 órán belüli szállítás.(munkaidõben)

 

Elõnye: Az express irodaszerfutár szállításnál értékhatár nélkül szállítunk, hiszen a nem várt helyzeteket (pl. elfogyott a másolópapír, kiürült a festékkazetta) próbáljuk megoldani.

 

Hátránya: Ezt a szolgáltatást fõként meglévõ ügyfeleinknek tudjuk biztosítani, mert ebben az esetben csak átutalásos fizetési mód lehetséges. További információt a szolgáltatással kapcsolatban kérjen ügyfélszolgálatunktól. Telefonszám:06-1 361-9395

 

 

 

 

 

 

 

FIZETÉSI FELTÉTELEK

 

 

 

A megrendelt áruért készpénzzel vagy átutalással lehet fizetni az alábbiak szerint:

 

  • Átutalás (előre, a szállítás előtt) Miután rendelését visszaigazoltunk, a szállítás megkezdése előtt kell kiegyenlítenie a számlát banki átutalás által.
  • Átutalás (a szállítás után) Akár az első vásárlásnál is lehet kérni átutalásos számlát. Ezt az igényt pénzügyünk bírálja el, és fenntartja a jogot arra, hogy indokolt esetben ezt a kérelmet elutasítsa. Ezt minden esetben szállítás előtt közöljük az elutasított kérelmezővel, ilyenkor készpénzes, vagy előre utalásos fizetési móddal tudjuk teljesíteni a megrendelést. Minden termékre, amit átutalásos számlával értékesítünk, tulajdonjog fenntartással adunk el, amit a számlán a láblécbe közlünk is (az átvett termékek a számla kiegyenlítéséig az eladó tulajdonát képezik). Általánosságban 8 napos átutalást tudunk biztosítani, ettől eltérő egyedi fizetési határidőről területi képviselőjénél érdeklődhet.
  • Készpénz/utánvét: Céges és visszatérő vásárlóinknak lehetőségük van a megrendelést kifizetni a szállításkor a helyszínen (futárnál vagy saját munkatársunknál)

 

 

 

 

 

VISSZAIGAZOLÁS

 

 

 

            A web áruházban leadott rendelések automatikusan visszaigazolódnak, ami annyit jelent, hogy sikeresen lezárta a rendelést. Ha olyan terméket rendelt, ami nincs készleten, arról a szállítást megelõzõen egyeztetünk, ami abból áll, hogy ügyfélszolgálatunk ajánl helyettesítõ terméket, amit vagy elfogad, vagy dönthet úgy is, hogy megvárja, amíg a hiányzó termék raktárra nem kerül. 

 

 

 




Irodaiszék akció!
KOCKACUKOR barna 500g
KOCKACUKOR barna 500g
297,00 Ft+ÁFA
Adatvédelmi nyilatkozat Vásárlási és szállítási feltételek, szállítási díjak Általános szerződési feltételek Impresszum/Jogi nyilatkozat Elérhetőségeink
Keresés termékcsoport alapján: