![]() |
|
|
Vásárlási és szállítási feltételek
Vásárlási és szállítási feltételek
A vállalkozásunk fõ profilja a cégellátás. Mivel a cégellátást kiszállítással végezzük, bolthelységet nem tartunk fenn, raktárunkban értékesítést nem folytatunk. Kiszolgálunk magánvásárlókat is, abban az esetben, ha elfogadják az Általános Szerzõdési Feltételeinket és a Vásárlási Feltételeinket.
KISZÁLLÍTÁS
Budapesti kiszállítás
Bruttó 15.000 forint feletti megrendelés esetén a szállítás díjtalan.
Bruttó 15.000 forint alatti rendelés esetén bruttó 1.500 Forint
szállítási díjat számítunk fel.
Szállítási határidõ: 15 óráig leadott rendeléseket másnap (következő munkanap) szállítjuk.
Az éves statisztikánkban átlagosan 100 rendelésbõl 97 -et kiszállítottunk másnap, a maradék 3% ami esetleges logisztikai problémák (miatt: pl. több utca lezárása, nem várt csúcsforgalom, karambol, műszaki hiba ) miatt késik,a következõ munkanap 14-óráig kiszállításra került.
Elõnye: A szállítást saját logisztikánkkal oldjuk meg Budapest és vonzáskörzetén belül, így alkalom nyílik a termék tételes átnézésére, helyére pakolására, készpénz átvételre, vissza áruzásra, terméktanácsadásra, termékminta küldésre.
Azon Budapest környéki települések ahová saját logisztikával szállítunk: Budakeszi, Budaörs, Törökbálint, Diósd, Érd,Tárnok, Dunakeszi, Üröm, Budakalász, Biatorbágy, Százhalombatta, Halásztelek, Szigetszentmiklós, Gyál,Vecsés, Alsónémedi, Ecser, Maglód, Pécel,Nagytarcsa, Kistarcsa, Csömör, Mogyoród, Fót, Solymár, Páty,
Bruttó 25.000 forint feletti megrendelés esetén a szállítás díjtalan.
Bruttó 25.000 forint alatti rendelés esetén bruttó 1.500 Forint
szállítási díjat számítunk fel.
Vidéki (Budapesten kívüli) szállítás:
Szállítási határidõ: 15 óráig leadott rendeléseket 2-5 munkanap szállítási határidõvel vállaljuk.
Elõnye: szerzõdéskötéssel, vagy egyedi megállapodással látjunk el irodaszerrel vidéki vásárlóinkat. Eseti megbízás alapján csak a fenti díjazásért. Folyamatos irodaszer ellátás esetén egyedi kedvezményes díjat kalkulálunk. Kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat. Telefonszám: 06-1 361-9395
Hátránya: Futár szolgálattal szállítunk, ezért kizárólag olyan cégekkel tudunk szerzõdni, melyekkel átutalási fizetési módban (lásd fizetési feltételeket) megállapodtunk meg.
Express irodaszer futár - kiszállítás:
Díjazás: Az irodafutár átlagosan nettó 5.500 Forint (bruttó 6.985 Ft) áron kérhetõ, az áru súlyától és a szállítási címtõl függõen (belváros vagy külsõ kerület). Budapestre és vonzáskörzetére tudjuk a szolgáltatást nyújtani, ügyfélszolgálattal történõ telefonos egyeztetés után!
Szállítási határidõ: 3 órán belüli szállítás.(munkaidõben)
Elõnye: Az express irodaszerfutár szállításnál értékhatár nélkül szállítunk, hiszen a nem várt helyzeteket (pl. elfogyott a másolópapír, kiürült a festékkazetta) próbáljuk megoldani.
Hátránya: Ezt a szolgáltatást fõként meglévõ ügyfeleinknek tudjuk biztosítani, mert ebben az esetben csak átutalásos fizetési mód lehetséges. További információt a szolgáltatással kapcsolatban kérjen ügyfélszolgálatunktól. Telefonszám:06-1 361-9395
FIZETÉSI FELTÉTELEK
A megrendelt áruért készpénzzel vagy átutalással lehet fizetni az alábbiak szerint:
VISSZAIGAZOLÁS
A web áruházban leadott rendelések automatikusan visszaigazolódnak, ami annyit jelent, hogy sikeresen lezárta a rendelést. Ha olyan terméket rendelt, ami nincs készleten, arról a szállítást megelõzõen egyeztetünk, ami abból áll, hogy ügyfélszolgálatunk ajánl helyettesítõ terméket, amit vagy elfogad, vagy dönthet úgy is, hogy megvárja, amíg a hiányzó termék raktárra nem kerül.
|
![]() ![]() MEGÉRKEZTEK A 2021-ES NAPTÁRAK! ![]() Irodaiszék akció! |
||||||||||
|